Ads 468x60px

.

Pages

25 Nisan 2012

Toy Story 3 (2010)


Seri filmlerinde 3. sünün ilk ikisinden güzel olduğu seriler sanırım azdır. Benim aklıma gelen "Yüzüklerin Efendisi: Kralın Dönüşü" var şimdilik ki o kısmen devam filmiydi..Ne diyeceğimi anladınız aslında ilk ikisinden çok çok iyi.

En iyi kısmı bence senaryosu. Çok dolu, uzun, aksiyonlu bir senaryosu var. Bu haliyle çocuklar için yapılan bir filmi fazlasıya aşıyor. Üstelik bir çok animasyonun aksine, konusu  tam çocuklara göre..(az önce kendimle mi çeliştim..neyse..???) Yani  bu filmden çıkıpta oyuncaklarını eline alıp düşüncelere dalmayan çocuk yoktur sanırım. Ben bile çocukluğumdan bir iki oyuncağımın kalmamasına feci utandım. Konusu, esprileri, katılan yeni karakterler, verdiği dersler ile bence dört dörtlük bir yapım olmuş. Büyük küçük herkesin arşivinde olması gereken türden.

Benim favorilerim, gözü kaymış bebek oyuncak, ispanyolca ayarları , hamleti oynayan kirpi... :D:D

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...