Ads 468x60px

.

Pages

25 Nisan 2012

Shutter Island (2010)


Hafta sonu gecenin bir vakti izlediğim film. Gerim gerim gerildim ama sahnelerden değil. Film boyunca bir çok nokta kafanızda soru işareti oluşturuyor. Var bu işte bir iş diyorsunuz, hatta ana hatları ile tahmin ediyorsunuz ama detayları yakalayamıyorsunuz. Martin Scorsese harika bir iş yapmış. Son zamanlarda bu kadar sürüklendiğim filmler çok az. Film beni gıcık etti resmen.Herşeyin açıklandığı final sahnesine kadar kafamda bir sürü şey kurdum. Evet yaklaşmıştım ama "aaa bunu farketmemiştim" dediğim de çok oldu.

Hani meşhur cinayet filmleri olur, bir odadakiler zanlıdır ve siz o 5-10 karakterin hepsinin katil olup olmayacağını kafanızda tartarsınız ya, bu film de birebir aynı olmasa da her sahneyi size tarttırıyor. Not ediyor, filmin devamında ilgili sahneyi hatırlıyor kendinizi teyid ediyor ya da çürütüyorsunuz. Bazı filmler tamamen sağ gösterip sol vurur. Konu hakkında detaylara takılırsınız ama final kesinlikle süprizdir. Bu film öyle değil, bu filmin süprizi final değil, finalin detayları :)

Muhteşem kurgu, görsellik vs. yi yazmıyorum bile. Haddim değil :)  Loenardo DiCaprio'yu ayrıca takdir ve tebrik ediyorum, o kadar yıldır o kadar baskın ve zor rolü oynamasına rağmen, her filminde, bir önceki karakterini, performansını aratmıyor. Hatırlatmıyor. Kim demiş bebek yüzlüler iyi rol yapamaz (bir ara ben demiştim sanırım).  :D:D

İzleyin, alın, saklayın, birşeyler yapın işte....

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...