Ads 468x60px

.

Pages

26 Nisan 2012

Çok Romantik...

Aşk filmlerini şöyle gözümün önünden geçiriyorum da, çok güzel sahnelere sahip hepsi. Bazılarını filmi izledikten sonra hemen unutuveriyoruz. O anlık eğlencemize sebep olmakla kalıyorlar. Ama bazılarını unutamıyoruz. Unutulmuyorlar. Özellikle romantik sahnelerde iç geçirerek izliyorsak o sahneyi pek unutmuyoruz. İşte o unutamadığımız sahnelerden ilk aklıma gelen 10 tanesini paylaşacağım sizinle. Bu listeyi yaparken eski klasik romantik filmleri işin içine katmadım. Ve ilk aklıma gelen ifadesinin altını çiziyorum. Birinin aklında "aaa  bu sahneyi nasıl atlamış" ifadesi geçebilir, benim de sonradan "aaa ben bunu nasıl unuttum" gibi hayıflanmalarım olabilir. Listeye o gözle bakın. Ayrıca söz konusu sıralama öncelik sırasına göre değil rastgeledir. Lütfen dikkat :)

THE NOTEBOOK (2004)

Bu sahne sanırım ödüller de almış. Ama film boyunca hepimiz gelip çatacak dediğimiz bu sahneyi sabırsızlıkla bekledik. Çiftimiz kavuşunca rahatladık. Yağmur klişe mi evet, hoş durmamış mı. Durmuş. Kız oğlana gelirken ne hissettiğini bilmiyordur bile. Filmden en güzel sahnelerden oluşan bir video da mevcut  (İZLE). 


ONE FINE DAY (1996)

Bu filmi seviyorum. Seviyorum bu filmi. Filmi bu seviyorum. Yani o kadar diyebilirim. Filmin bence vurucu iki sahnesi var. Birisi malum, afişlere konu olan kucağa alma sahnesi birisi de son sahnesi. Ben son sahnesinden yana kullanıyorum oyumu (Bu filmi izlemeyenlere filmin sonunu söylediğimin farkındayım, ama inanın son dan daha çok bu sona nasıl gelindiği önemli, filme yazık etmeyin) (İZLE).

PS: I LOVE YOU (2007)

Bu parkta tanışıyordu çiftimiz. Bu sahne ile. Erkek kıza sokulmak adına komşu köpeğinin vahşiliğini öne sürüyor. Kız da köpeğin tasmasını görmesine rağmen bu tuzağa bilerek düşüyor. Bu güzel sahneye güzel İrlanda manzarası eşlik ediyor. Bu sahnedeki renkler o kadar güzel ki, gerçek değil de hayali bir dünyada geçiyor gibi (İZLE). 

LOVE ACTUALLY (2003)
 
Ümitsiz bir platonik aşkın, bu ümitsizliğinden sıyrılıp bir öpücükle son bulduğu benim en romantiklerime girmiş bir sahne. Bu aşka Dido'nun şarkısı "Here With Me" eşlik edince daha da güzel oluyor (İZLE). 

GHOST (1990)

Bu sahne için yoruma bile gerek yok. Ama o inanılmaz müziği ile bir kere daha hatırlamak istiyorsanız, neden olmasın? (İZLE)

SWEET NOVEMBER (2001)


Her ne kadar sonu kötü biten filmleri sevmesem de bu benim etkilenmediğim anlamına gelmiyor tabi. Bu film bir çok romantik sahne içeriyor . Esas oğlanın hediye çuvalı olsun, son sanhesi olsun. Ama benim unutamadığım taksi sahnesidir. Kızın tam ümidi kestiği anda, köşeden dönen bir taksiden fırlayan çiçekler :) Bu kadar etkilenmemin sebebi belki de efsanevi müziğinın burada girmesidir. Filmin güzel karelerinden oluşan bir videomuz bile var :) (İZLE).

BEFORE SUNRISE (1995)


Gençlerimizin birbirlerinin yüzlerini incelemekle geçirdiği bu sahne, fondan çalan müzikle daha da bir başka oluyor. Bu sahneyi bana hatırlattığı için Zeynep'e teşekkür ediyorum. İşte yukarıda da bahsettiğim gibi "bunu nasıl unuturum" sahnelerinden biri de budur (İZLE). (Resmi de söz konusu videodan kırptım :) )

JERRY MAGUIRE (1996)


Bir çokları için daha çok kişinin içine dönmesi, kariyer vs. filmi olsa da ben filmdeki bu sahneyi çok romantik buluyorum. Kanepenin etrafında bir kovalamaca oluyor bu sahne öncesi, erkek kadını gerçekten ikna ediyor sevdiğine ve bunu yaparken orada bulunan komşuları hiç takmıyor (İZLE). 

NOTTING HILL (1999)

Vee bence en iyisini sona sakladım. Bazı romantik sahneler için iki kişi gerekmez. Bu sahne de onlardan birisi. Erkek uzun süre kızı düşünüyor ve yönetmen bunu harika dile getiriyor (İZLE).

(Videoların HD lerini buldukça ekleyeceğim. Bazı videoların görüntüleri kötü farkındayım. :/ )

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...